Monday, June 20, 2011

Wedding Of Awang Jul & Siti Noor Hayati

Assalamualaikum...

Semalam i attended majlis perkahwinan seorang lagi kawan hubby, dekat KL. Bukan KL Kuala Lumpur tapi dekat Kuala Lawas sana =) Boleh tahan jauh jugak lah, kalau daripada Bandar Lawas ke KL ambil masa 45 minit begitu. Jauhkah? Sampai situ, majlis memang happening pening lah, siap dengan karoke bagai. Ok friends, Just enjoy da gambars then..


The comel Bride

The Groom (Tersenyum-senyum malu) =)

Awang Jul & Yati. 
Status : Halal

Semoga kekal hingga ke Syurga. Amin Ya Rabb...

The Bride & Yours Truly


Sekian, terima kasih daun keladi

8 comments:

Gunaqz said...

Status: halal ----- hahahahaha pecah perut saya ketawa...

so, u n nunang u bila? *sambil mengharap kena jemput...

Farah Faridah said...

wah..kalau sa jemput nti mau kah dtgni?? hehh..

samizul.net said...

Selamat Pengantin Baru! ;D

Pengantin lelaki tu bukan senyum2 malu tu, muahua3! XD Nampak umphh solekan tu. Kena n rasa nda berlebih2an sampai nampak kureng, ehe.. d(^^,)

Gunaqz said...

Farah,
Klu ngam2 ada di sabah, mesti dtg punya. actually saya minat kumpul kad jemputan kawin. pasal dia punya sentimental value tu. belum pernah lagi saya dapat jemputan kawin dua kali dari kawan yg sama. that's why sia kumpul kad jemputan.

ha ha. mcm nda logik jak cakapan saya kan?

Farah Faridah said...

gunaqs3.. sakit perut saya oleh kamu ni bah.. siapalah mau bagi jemputan kawin 2 kali tu ah..palis2..1 kali cukup la bah kan.

Farah Faridah said...

anyway gunaqs..kamu di mana juga skg ni? oversea ?

Gunaqz said...

Hi Farah,
Sori lambat reply. Actually bapa sia jemput org pigi kawin dia dua kali. Pasal dia kawin dua. (TIDAK SUKA!) tapi apa boleh buat.. dia suka.

Saya menetap di Sydney. Laki sia bilang saya orang Sydney Dusun. Tinggal di Sydney campur sama orang putih tapi cakap English slang Dusun kaw-kaw.

Farah Faridah said...

oohhh yakah..xpa la bah kan.yg penting dia bahagia..Oooo dusun sydney pulak..nah bulih lah ni, manatau sy pg sydney nanti ada sudah pemandu pelancong ni..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...