pregnancy

Thursday, April 22, 2010

Gadis dengan Bunga

"Sahaja aku upload gambar ini kerana sukahati saya lah!!" haha.. macam marah padahal cuma tension, elevension, twelvesion saja di hari khamis ini. pastu pura-pura update belog pasal gadis dan bunga atau maksud lagi dalam menyampaikan betapa kami begitu suka pada bunga sebab perempuan itu cantik macam bunga..ehh ehh (--"). ayat macam perasan. betul..eh bukan betul perasan! tapi betul kami suka bunga! jadi lain kali kalo nampak aku sedih atau marah, bagi lah bunga.. pasti aku akan hancur lumatkan bunga itu..haha.. sebab aku tengah marah sebenarnya jangan bagi bunga..(ayat macam orang mengong)












ohhh..ini jak lah untuk entri yang bengong untuk hari ini..babai

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...