Wednesday, July 13, 2011

Kesukaan Baru


Assalamualaikum...

*Ini bukan entry wordless wednesday , Jadi sedikit sebanyak entry ini mengandungi wordmore disamping gambar-gambar yang menjadi penguat penceritaan dan kewajipan.* Hehh... Saya tidak mau gambar saja bercerita, mari aku bagi penerangan juga.

Kesukaan baru yang dimaksudkan ialah hobby baru yang menjadi kegemaran. Gara-gara terjangkit oleh Sang Nunang yang menurut beliau ini adalah kegilaan nya. Saya pun ikut addicted tapi belum lagi sampai tahap kegilaan seperti dia. Apa yang dia gilakan?? Apa yang macam bagusss sangat konon?


   


































     
Tadaaa...  Ini dia kesukaan baru. Makan Pringles??? ohhh tidaks...

Next Pics..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Dapat apa yang aku maksudkan?? Itu lah dia, Sekarang ini kami dua pulak bertanding siapa dapat kumpul paling banyak syiling. Kebanyakkan orang tak suka kalau duit syiling berat-berat dlm beg kan.. Macam aku juga dulu, tak suka bawa logam banyak-banyak dalam beg. Tapi sejak tahun lepas, bila c Nunang minta tolong aku kira duit syiling yang dia ada adalah dalam RM400 lebih lebih begitu, terus dia bikin tambah duit tu bikin beli cincin tunang itu hari.. Oh hahaha...Terus jeles mau juga kumpul duit syiling sampai banyak. KLIK SINI

Jumlah terkumpul setakat ini :

Syiling 0.50 sen   =  RM 59.50
Syiling 0.20 sen   =  RM 58.40
Syiling 0.10 sen   =  RM 38.90
Syiling 0.05 sen   =  RM 1.95

Jumlah                =  RM 157.95                         

NOTE : Entry ini hanya bercerita mengenai hobby baru aku sahaja, tiada kena mengena dengan mengada-ngada nak tunjuk duit yang tak berapa banyak itu. =)



Sekian. terima kasih daun keladi =)

4 comments:

zakey said...

caiyok2...hehehe

Farah Faridah said...

semua ini u punya pasal = )

zakey said...

kumpul utk beli rumah lg la..bulih?hahaha

Gunaqz said...

wowwie! banyakknya duit! bagus juga kumpul duit syiling ni kan? sia pun mau ikut-ikut lah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...