pregnancy

Sunday, June 5, 2011

Visiting Rumah Tahai Kg Awat-Awat Sundar

Assalamualaikum..

Hai cemua.. Minggu ini memang sangat penat.. tak ada masa nak rileks2 time cuti ini. Pegi situ lah pegi sini lah, lawat itu lah lawat ini lah. Hari-hari ada saja aktiviti, padahal kalau cuti ini sudah berfikir mau rilexkan badan, rehatkan minda di rumah dari fikir pasal kerja3 yang tak akan pandai habis. Tapi ada bagusnya juga, bila sudah jalan sana sini, otak pun jadi freshh, hati pun rasa gumbira, pasal kerja pun tak fikir hohoho  ( ketawa gembira(--") ). Petang tadi pun dari tengok kawan hubby bertunang. Insyaallah nanti2 lah i update.

Semalam, family hubby datang Lawas semata-mata nak tengok saudara mereka kahwin. Alang-alang dah sampai Lawas, then we bawak lah diorang jalan-jalan pegi Kg. Awat-Awat Sundar just melihat-lihat tempat orang.  Ngam pulak masa itu ada orang berjual Ikan Tahai, baiklah membawa diorang kesana membeli Tahai. Beli dari tempat memproses tahai berlipat ganda lagi murah daripada membeli dekat pasar. Murah berbaloi-baloi baloi itellu.


Perkampungan Awat-Awat, Sundar

Disinilah tempatnya jual tahai murah-murah


me dengan ffil

Tempat penyalaian Ikan Tahai

Panasss..macam dalam sauna!

Ngam pulak petang itu ada orang berlatih lumba perahu, berlatih mungkin untuk pertandingan Pesta Lawas akan datang kut..

Disini juga femes tempat orang memancing, pun selalu mancing sini dengan my fiancee

Cuti kali ini sangat best, tapi tak boleh selalu begini sebab nanti jiwa dan raga i merajuk sebab tak dapat rehat yang cukup. Dari Sabtu lepas sampai ahad ini jadi sibuk macam menteri. Hehh.. Tapi xpalah yang penting bermakna. Esok dah start kerja..waaaaa tensen elevensen balik~!! huhu


Sekian, Konsikou for reading this..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...