Friday, May 27, 2011

Yay! I Learn Something New

Assalamualaikum..

Salam Jumaat semua..!! Penghulu segala hari sudah datang. Cepat buat muka gumbira!! InsyaAllah.. Banyak2 kita buat amal di hari yang mulia ini!! Yang orang lelaki jangan lupa sembahyang jumaat tau. Yay..esok holiday weyyy.. ofkos aku gembira, semalam lambat tidur gara-gara packing barang nak balik kampung. Seminggu cuti tu, boleh lah aku rilex2 di kampung.

Sekarang ini aku sedang belajar teknik2 untuk mengambil gambar. Teknik apakah namanya tu??,entah lah.. teknik BOKEH kot (kalau salah sorii..betulkan saya!).. tapi rupa bentuk dia ada macam polkadot..haha..








Kalau orang yang memang terarr, mungkin lihat gambar ini nampak memang banyak kekurangan lah. ketidaksempurnaan memang jelas. haha.. well, saya budak baru belajar memang banyak kurang ajar.. im coriii... Sila bagi tunjuk ajar

P/S: To my sifu Mr.Zakey, thanx so muchh sebab ajarin saya, walaupun saya malas belajar sebenarnya. Banyak tanya sampai u rasa nak cekik..

Sekian, Konsikou for reading this

3 comments:

echaRierie said...

yaya btl2 BOKEH..
waaa..sy pun nda expert jgk tp nice shoot dear.. :)
practices lg..hehe

Farah Faridah said...

hahaha..hantam2 jak ni echa.. byk yg nda tau lagi ni..

abglan said...

Tak tau ape²... yang pastinya cantik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...