Friday, March 12, 2010

Beli Baju Nikah

Oppppsssssssss.... bukan saya yang beli Baju Nikah ni tau.. tapi kawan saya Lisa. saya sebagai peneman  n tukang komen jak...belum tiba lagi masa untuk membeli baju nikah sendiri..huhu T-T...Minggu yang lepas lepas lepas (berapa banyak minggu daaa terlepas nih..hehe..)...27 Febuari 2010 yg sudah tu la, saya n Lisa pegilah jalan-jalan ke KL dengan tujuan masing.. Apakah sebenarnya tujuan kami??? Arrr.. Lisa dengan niat yang murni dia ingin membeli Baju Nikah untuk Majlis Pernikahan dia nanti.. Saya pula nak beli hadiah untuk family angkat d Penang nanti, sambil2 tu servey tempat untuk beli baju nikah sendiri nanti..owhh murninya niat ... T-T..Sigh.. tengoklah gambar gambar ni, belum jadi pengantin pun muka dah berseri-seri.. ohhh Lisa..














Note withluv : Tiba-tiba jeles tengok orang lain nak kawin (T-T)..(tampar diri sendiri)


2 comments:

Lady_Lysa86 said...

uwarghhh... hilangla seri ku nanti.. nanti og tau lisa mo pakai bj apa..hehhe

FarahFaridahWithLuv said...

hahaha..iboh risau lah lisa..sik da hilang seri ya..seri pengantin lain..n sikda org kan baca blog tok..iboh risau..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...