pregnancy

Monday, March 15, 2010

Hanya Meluah Rasa Tidak Puas Hati

Apa perasaan kamu sekiranya ada dalam opis kamu kah, dalam kalangan kamu kah, kawan2 kamu kah, bestpren kamu kah yang suka/selalu mengumpat ni??? apa yang u'oll akan buat? Saya kesian dengan situasi yang berlaku dengan kawan saya yang ini..yang mana??? yang satu kerja dengan saya ni lah.. Story dia macam ni, dia punya boss ni suka menjaja cerita pasal kawan saya yang sorang ni dengan kawan2 yang c boss ni lah. seolah2 dia ni x tahu buat kerjalah, dia ni lambat faham lah tu lah ini lah begini lah begitu lah. kawan saya ni sabar je lah yang termampu, pernah tu, xpasti bila, tapi yang pasti incident ni memang berkali kali campur dah terjadi dekat kawan saya ni, dia kena marah padahal benda tu kecik jer.. dia just nak tanya benda yang dia tidak faham!! ya lah, x tanya karang salah buat kena marah lagi.. bila dah kena marah, sound tu x boleh control dah.. memang satu opis boleh dengar lah.. even saya yang hanya mendengar ni pun jadi sakit ati!!!geram ati!!.. orang macam ni pun idup lagi kah?? malas nak ulas panjang berjela.. buat menyakitkan hati haku jer... Pandang ni lagi best.. terubat sikit rasa sakit... hehehe..




Hai..Nama saya Merah.. (--")


Note WithLuv :
Jadilah Boss yang bertimbang rasa agar pretasi pekerja akan meningkat.. Jangan jadi boss yang macam saya crita tu.. Tu memang ramai pekerja akan benci.. No body perfect, semua kita masih belajar tuk jadi baik..kan..kan..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...