Monday, March 22, 2010

Penang Oh Penang

Tarikh : 02 - 07 Mac 2010
Tempat : KRT Daerah Seberang Perai Utara, Pulau Pinang

Sebelum kursus ni, telah di bagi dua pilihan tempat untuk pegi.. Samada nak pegi kursus dekat Negori Sembilan kah atau Pulau Pinang.. Maka dengan itu, saya tanpa perasaan ragu raga dan syak wasangka telah memilih Penang sebagai tempat peranginan!!.. opss hehe.. tersalah niat berdosaaa kau farah!!.. Mengapakah saya memilih Penang sebagai tempat untuk berkursus itu?? Maka dengan yakin saya menjawab.."saya sebagai anak Sabah yang merasa jakun dan belum pernah lagi ke tempat itu harus merasa teruja tahap tinggi setelah perasaan cemburu mula menguasai diri kerana mendengar kawan-kawan nya yang begitu bersemangat becerita tentang Penang!! huh.. sebab saya sudah penah ke Negeri sembilan itu yang tidak teruja untuk menghadirkan diri kesitu sekali lagi..
Kursus yang bukan macam kursus, macam pegi melancong pun ada jg.. memang best dan merancang untuk ke sana lagi berkali-kali..






Wajah teruja pegi Penang 1, yang baju oren sibuk htr laporan dengan si jantung pisang dia


Wajah teruja pegi Penang 2,(mamat salleh tu paling teruja, sibuk jak interprem..=P)


Yeah..yeah..dah sampai Penang no..








Gambar dilukis menggunakan tangan kiri, cantikkan.. Tekalah mana satu saya

Ada macam pasukan RELA kah?





Tarian bambu


Saya pemenang kerusi No.2..hehe mcm terer kau.


1st taim daku makan d talam


Paling rajin buat kerja..(--")





D' Pantai Merdeka



Yang ini Pulau Sayak











Rasa tenang jak bila ada di sini, pemandangan pun cantik (sila abaikan orang yg dalam gambar ni, dia tu sebagai beban jak)




Yang ini keluarga angkat saya yang sangat baik






Dah Habissss..Ok Bye..
Note WithLuv : Tapi di Penang sangat panas, malam malam pun panas

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...