Thursday, March 18, 2010

Serupa tapi bukan adik beradik

Orang cakap dalam dunia ni kita ada 7 orang yang sama muka dengan kita.. Tidak termasuk siapa yang lahir terus-terus ada kembar tujuh tu arr, bertuah betul mak bapak yang melahirkan jak terus dapat 7 anak tu kan.. Sekali beranak jak terus dapat tujuh anak. Lepas tu mesti sibuk2 jaga anak yg tujuh orang itu.. (heh..bukan ini yang saya nak crita)..oowhh yang penting tidak ada kaitan darah apa2. Maksud saya bila kamu sedang berjalan-jalan bersama rakan kamu tiba2 rakan kamu tu cakap "eh,tengok prempuan tu samalh muka ko dengan dia"..atau "eh, ko dengan sianu tu adik beradik kah sepupu?samalah muka ko dan dia" atau yang lagi sadis ada orang yang memanggil nama kamu dengan nama orang yang serupa dengan kamu tu kerana menyangka kamu itu adalah orang yang serupa dengan kamu itu? (rasa nak cucuk je mata orang yang cakap tu) faham kah tidakkk?? faham ka tidakkkk??

Ini kawan saya.(ayat poyo). Salah seorang dari 7 orang di dalam dunia ini yang orang cakap serupa dengan saya. Cuba tengok betul2 adakah benarrrrr kata2 itu..








saya denga jastia, dah lali dah dengar orang cakap yang muka kami 2 ni sama.. Samakah?

Lagi sekali.. Samakah??

Gambar ini tidak ada kaitan, wajah kami tidak sama yang sama cuma tarikh lahir kami..heh (--")


Note WithLuv : Saya rasa lebih 10 orang dah saya jumpa yang cakap macam tu. dah terlebih 7 orang dah..





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...