Sunday, July 24, 2011

Terharu

Petang lepas Asar tadi housemate buat kejutan, aku pun tak tahu bila masa diorang keluar rumah g beli kek n makanan segala. Balik-balik je dah bawa sebijik kek buat sambut birthday aku yang terlambat 2 hari itu. Mungkinkah kerana melihatkan raut wajah ku yang bermuram durjana maka mereka merancang untuk membuat suprise?! Ohhh.. terharunya saya!! Thanx Hana & Sarong!!

Nampak simple tapi nyamannn!! Licin terus kami kerja kan =B


Makanan yang tak habis termasuk sisa tulang temulang bagi dengan dia




5 comments:

Dorris Angel said...

happy belated birthday farah...smoga sihat & happy selalu.

zakey said...

cam nyaman..nda bagi2 eh..

Farah Faridah said...

dorris : thanx dorris..amin..amin..u too =)

B : iya..nyaman..abis sudah tau =p

misya mialen said...

housemate yg baik hati dan kucing yg comel;D

Etong said...

wahhh. kucing2 tu lawa bhaaa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...