Sunday, May 8, 2011

Almost 1 tahun

Assalamualaikumm... 

Orang tua2 cakap, bila kita pg rumah yg lama x berpenghuni,kita kena bagi salam dulu, kot2 manala tau kan rumah tu sudah ada penghuni baru..macam belog aku ni lah, sudah hampir setahun di biarkan,hari ni baru jenguk2 tgk keadaan dia macamana..ohh macam begini rupanya. berhabuk, bersawang siap ada spiderman anak beranak lagi..hishh..hishh..hish.cian tul bah kena semberono oleh tuan dia..
Entri terakhir aku tahun lepas pun pasal kucing 20jun2010..hamboiii lama tu cekkkk. kalo ibu mengandung dah lama dah keluar baby dia..ehh pesal aku tiba2 kaitkan ngan ibu ngandung ni.. ngong...  
Dalam masa aku tak apdet belog ni, banyak macam jugak lah perkara yang terjadi dalam hidup aku.. yolah takkan takda perkembangan langsung lam idup kan boring gak tu. cecite cecite ?? malas lah, kalau cite kang ambik masa seminggu baru habess cite..ngeh! ok lah adios..lain masa kalo aku rasa macam rajin rajin tu aku cuba lah apdet blog ni. oh ya.. tuan blog ni tengah 'betapa'. tu pasal dia lambat apdet belog. iya betul... 



ok..syhhhh..kosentret plis..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...