Monday, May 9, 2011

Cuti - Cuti

Assalamualaikum...

Masa cuti hari pekerja minggu lepas tu, aku ambik kesempatan lah untuk balik kampung halaman tanah tumpah nya darah ku...rakyat hidup bersatu dan majuuuuuuuu..rahmat bahgiaaaaaa tuhan kurrrniaaaakannn..rajjjjj...ehhh ek'ehh pesal stuck kejap ni..oh biasalah ni semangat anak malaysia.. jadi cuti hari pekerja aritu maka balik lah aku ke kampung, biasalah kan anak perantau bila balik kampung ni eksaited dia lain mcm..eksaited siuman,,dak lah eksaited gilor kan..3 hari aku di kampung, dak penah melekat di rumah, biasalah bila balik kampung sekali sekala ni byk lah program yang dirancang. pigi sana pigi sini, buat itu buat ini. tapi yang paling terkilan tu tak dapat lak jumpa kawan2 sekampung, babu2 aku. sedih x sedih?. jap nangis jap....
Yang paling best, masa petang hari ahad tu kamiorang pg pantai mandi laut weiii..siukkkk... lama betul x mandi laut sabandar ni..suasana dia masih macam dulu, tenang, damai, permai.. indah kan?? air dia pun jernih boleh nampak pasir2 di bawah air tu.(itu pun mau kasitau kah?)
Hari isnin, last day cuti. dalam hati (aduhhh, malasnya mau balik, malasnya kerja bisukkkk..tolonggg). tapi apa boleh buat ya dak, kena lah balik keja ya dak? lepas salam2, cium2, nangis2, ketawa2, babai2 sama family, kami pun mengatur gear, mau singgah Nexus Karambunai. Saja jalan-jalan sama nunang sebelum betul2 balik Lawas. ok, tengok gambar pulak, sori kalo boring. kalo boring gak scroll down laju2 atau klik button close cepat2..heh..tarik napas..










Register dulu

baru cycling







yeah..peace no war..




ok dah,dah penat. jom balik jom.








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...