Wednesday, May 11, 2011

Bengang Bukan Bangang

Assalamualaikum...

Aku bengang betul lah, hari ini sudah masuk seminggu dah kawasan kami ni tadak air. Air kena catu ke hapa, ke ibarat tikus membaiki labu?? eh banar kah jua ayat ku tu..ahh antam lah. Sebab menurut sumber yang boleh dipercayai minggu lepas tu ada kontrekter kah hapa kah datang p godek2 p kasi bagussssss konon lah tu paip air.. kasih bagus hapa seminggu dah tadak air ni. ni boleh mendatangkan marah ni. tak pasal2 buat dosa pulak sebab ngumpat tak puas hati ngan perkhidmatan dorang ni. Yang bikin hot nya lagi, tanpa undangan tanpa notis tetibe je tadak air ni. atleast bagi lah notis kan. bukan main tiba tiba jak. bukan semua orang suka terkejut u knoe.. lagi lagi terkejut yang tak besh macam begini. tak cool langsung.

Ehh.. aku hairan lah, diorang buat hapa ah sampai seminggu tadak air ni...mogok nak??

2 comments:

Jahidih Saili said...

eh, msh xda air ka? mgkin drg sdh berabis buat ba tu tp ada ja masalah..hehe..

Farah Faridah said...

ada sudah, semalam baru ada.. yang x puas hati xda bagi notis langsung.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...