Saturday, May 14, 2011

Photoshooting @ Sipitang

Kalo berada di Lawas, tempat yang orang akan selalu pegi mesti adalah Sipitang, coba tanya siapa siapa di Lawas, kalo tak ke Limbang mesti ke Sipitang. Tapi kalo ke Limbang perjalanan dia leceh sikit, kena lalu Imigresen wajib!, Cek passport cek greencard keta wajib, pastu ada satu tempat lagi di Brunei kena singgah juga untuk cop passport, tak pasti apakah nama tempat tu. (tak pasti kah lupa, ngaku jak la!!) hehe.. mau tunggu Q naik feri wajib! pastu nunggu bukan main lama lagi, cuba saja dorang buat jambatan ke seberang padahal sungai itu pun bukannya besar sangat pun. Kalau berenang ke seberang tak sampai 5 minit tu. awu banar ni.. ngehhh...

Bukannya apa, Lawas ni namanya jak Bandar Lawas tapi pekannya kecik. Kalo mau beli barang-barang pun tak banyak choice yang ada. Jadi orang ramai lah ke Sipitang ni, beli barang-barang atau paling femes sini makan 'Sate Sipitang'. Tapi kalau kaki shoping, kaki wayang yang mau berjimat tinggal lah di lawas, boleh lah jimat sikit2. sebab pengeluaran duit untuk shoping atau tengok wayang di sini kurang. Sebab apa, tadak shoping kompleks & Panggung wayang di sini.. jadi boleh lah berjimat disini. But i still love Lawas.. ("__")

Kalau sudah namanya jalan-jalan, ambik gambar itu wajib bagi kami..ngehh... Kalo boring tengok gambar sila scroll bawah laju laju, atau klik button close cepat cepat.

Pantai Merintaman @ Sipitang

The Team
Yg Ensem tu : Photographer tidak bertauliah
The Girl : Model of the day

Kameramen : Perasan model betul!!
Model of daday : Biarlah...ada ku kesah......







Super love this Pic~!

Ok dah habis..Konsikou for reading this~!

3 comments:

Jahidih Saili said...

Assalamualaikum..
wah..mcm model sdh @ mmg model? hehe..
salam prkenalan..

Farah Faridah said...

wassalam..salam perkenalan.. ini model tiada gaji ni..hehe

ஐalwaniღzulhilmanஐ said...

cantik :)


*korang nak blog yang comell dan kawaii? jom join segmen baru wawa :)

http://wawawarawr.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...