pregnancy

Saturday, May 21, 2011

Sesi Men'Deco' Ofis

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..Hari ini janji sudah ditunaikan. Jadi lepas ini korang jangan bebel bebel lebih lagi, karang ku bagi tangan kang..nak?hehe ampun.. aku guro jak.. sebenarnya, janji kita mau rajin-rajin ni masa cuti wesak day itu hari, tapi memandangkan cuaca pada pagi itu seperti menyuruh aku dan kamu-kamu untuk sambung tido, maka kita mengambil kata sepakat untuk melakukannya pada hari sabtu iaitu hari ini.

Pagi tadi, hari yang di janji sepertinya semua kerja bolehlah dikatakan selesai oleh kami. Datang opis around 0900am, selepas sarapan segala mula tugas around 0930am. Sepatutnya tidak begitu, aku kena desak suruh habiskan makan cepat cepat. sudahlah nasi lemak tu macam sedap jak rasanya, bila makan cepat cepat rasa macam makan sambil jogging u knoe.

Sebenarnya.. misi kami datang opis hari ini bukan lah sebab rajin. ngehehehe... tapi disebabkan janji yang mesti ditunaikan.. maka kami mengorbankan pagi sabtu kami di kala orang lain ada yang masih nyenyak tido kami sedang bertungkus lumus berperah keringat membersihkan, menyusun aturkan, men'deco'kan balik opis kami yang asalnya semak Ya Rabbiiiiii..

ok..sudah boleh lega sikit..kerja hampir selesai


ada gaya macam pengarah? &$*@^*!!

apa yang penting??

semangat

habis kemas kat dalam.. mari kemas dekat luar pulak

lebih kurang begini rupa dia masa semak tadi

Ada lah around 1300pm something kami siap tadi. Abaikan lunch semata mau cepat siap. Ada lagi Pic nak upload sebenarnya, saja letak banyak banyak supaya semak sikit belog ini. haha.. Tapi...sampai sini jak dulu, sakit hati ku line lidut mau upload gambar pun jadi lambat. 

Sekian.. Konsikou for reading this

4 comments:

Unknown said...

wooo rajin owh.. hehe..
hi new wasaber!
dtg cni folo kamu.. ^___^

Anonymous said...

suka tgk pic 'pengarah'. sgt ngam. sbb kwn yg sblah pn gaya2 mcm maid ckit knu. hahaha. (jgn pla kwn ko mrh aa :).men2 ja. hoho)

Farah Faridah said...

anne : terpaksa rajin ni tau.. thanx, i will folo ur blog jg..=)

tiara : haha..dorang x pandai marah tu.

1 said...

apa yg pntg? kerjasama.haha
mmg semak tu sana luar sblm kena kemas..mesti cantik n kemas sdh kan?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...